2019. augusztus 13., kedd

Palya Bea - Szaladós

Most úgy elfutnék 
Mindent itt hagynék 
Csak csönd csak csönd legyen 

Mint egy űzött vad 
Kit rég hajszolnak 
Lábam nem fárad el 

Jobb most elmennem 
Jobb most elvesznem 
Vissza nem nézhetek 

Vár rám új lélek 
Mintha vinnének 
Indulnom kell, megyek 

Könnyed száguldás 
Könny és sóhajtás 
Mely most mindent elold 

Fáj még, hadd múljon 
Nyílt seb gyógyuljon 
Már csak emlék, mi volt 

Égj, tűz, égess el 
Szél fúj, fújj már el 
Semmis emlék legyek 

Nyílj föld, nyeljél el 
Tenger, mossál el 
Semmi s minden legyek 

Más csókja kell 
Más karja kell 
Új illattól olvadjak el 

Elmennék, elfutnék, 
Most mindent itt hagynék 
Bárhová indulnék 
Más lelket hogy lelnék 
Hiába csókol más 
Hiába ringat más 
Nem lesz ez több, mint egy szempillantás 

Könnyebb elfutni 
Mindent itt hagyni 
Mégsem, mégsem teszem

Voltam űzött vad, 
Kit rég hajszolnak 
Lábam nem fáradt el

Gondolatok a Szaladós című dalról 
"Van, hogy elfutnék egy helyzetből. Bárhol máshol vágyom lenni, csak épp ott nem, abban a beszorultságban, szűkösségben. Csak mozduljon az izom, vigyen el a lábam máshova, hasítsam ketté a teret őrült futásommal. Talán a születés élményéig visszamegy ez a “kiszaladok a világból” érzés, amit olyan sokan ismerünk. A dal szövegét egy veszekedés ihlette. Ellepett a fájdalom, s azt gondoltam: megyek, itt hagyok mindent, megszabadulok nyomasztó terheimtől. Korábban tényleg elfutottam. Aztán rájöttem, hogy sokkal bátrabb vagyok, ha maradok. Lélegzem, és megnézem, mi zajlik bennem. Nem jön ez könnyen, de érzem, hogy ebben a maradásban növekszem, teljesedem." 
Palya Bea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése