2023. szeptember 2., szombat

Anita Moorjani - Amikor megszülettem erre a világra ...


Amikor megszülettem erre a világra,
Csupán szeretni, nevetni és a fényemet ragyogtatni voltam képes.
Aztán, ahogy nőttem, azt mondták, hogy ne nevessek.
"Vedd komolyan az életet", mondták, "ha előre akarsz jutni ebben a világban".
Így hát abbahagytam a nevetést.
Azt is mondták: "Vigyázz, kit szeretsz, ha nem akarod, hogy összetörjön a szíved".
Így hát felhagytam a szeretéssel.
Azt is mondták: "Ne ragyogj olyan fényesen, mert az túl sok figyelmet von rád".
Így hát abbahagytam a ragyogást, összementem, elsorvadtam és meghaltam,
Csak azért, hogy a halálom után megtanuljam, hogy az életben csak az számít, hogy szeressünk, nevessünk és ragyogtassuk a fényünket!

~ o ~ o ~ o ~ 

When I was born into this world
The only things I knew were to love, laugh, and shine my light brightly.
Then as I grew, people told me to stop laughing.
“Take life seriously,” they said,
“If you want to get ahead in this world.”
So I stopped laughing.
People told me, “Be careful who you love
If you don’t want your heart broken.”
So I stopped loving.
They said, “Don’t shine your light so bright
As it draws too much attention onto you.”
So I stopped shining
And became small
And withered
And died
Only to learn upon death
That all that matters in life
Is to love, laugh, and shine our light brightly!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése