2023. március 7., kedd

Palya Bea - Közelebb


Lassan közeleg az éj
Kúszik fel a telihold
Szép szeretőm, jöjj közelebb
Hagyd el, mi volt 
 
Lassan betakar az éj
Sejtem, mit akar a Hold
Szép szeretőm, itt a kezem
Tova is száll a gond 
 
Én is ugyanúgy félek még
Bennem az a kérdés kavarog
Honnan, honnan érezném
Tőled vajon mit is akarok
 
Érj hozzám és súgd meg
Jó lesz, ha mindent oda'dok
Oda'dom testem és oda'dom szívem
Nálad maradok

Érj hozzám és súgd meg
Jó lesz, ha mindent oda'dok
Oda'dom testem és oda'dom szívem
Nálad maradok
 
Táncol minden a holdfényben
Kinyílnak a kapuk
Én sem az vagyok többé már
Ki ettől rettegve fut

Jó, hogy itt vagy bátran mellettem
Látod, mosolyog a Hold
Jó, hogy itt vagy bátran mellettem
Látod, mosolyog a Hold 
 
Lassan közeleg az éj
Kúszik fel a telihold
Szép szeretőm, jöjj közelebb
Hagyd el, mi volt

Lassan betakar az éj
Sejtem, mit akar a Hold
Szép szeretőm, itt a kezem
Tova is száll a gond
 
Én is ugyanúgy félek még
Bennem az a kérdés kavarog
Honnan, honnan érezném
Tőled vajon mit is akarok

Érj hozzám és súgd meg
Jó lesz, ha mindent oda'dok
Oda'dom testem és oda'dom szívem
Nálad maradok 
 
Érj hozzám és súgd meg
Jó lesz, ha mindent oda'dok
Oda'dom testem és oda'dom szívem
Nálad maradok

Táncol minden a holdfényben
Kinyílnak a kapuk
Én sem az vagyok többé már
Ki ettől rettegve fut 
 
Jó, hogy itt vagy bátran mellettem
Látod, mosolyog a Hold
Jó, hogy itt vagy bátran mellettem
Látod, mosolyog a Hold 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése