2023. február 6., hétfő

Palya Bea ft. Napfonat - Folyton Nő

 
Dum dagada dum
Taga tagada dum
Dum dagada dum 
Taga tagada dum 
 
Jöttem én úgy a világra 
Mint ártatlan gyermek 
Lánnyá lettem, nővé nőttem 
Nőnöm tovább kellett 
 
S most mi legyek én 
Gyere felelek én 
Mondd mi legyek én 
Gyere felelek én: 
 
Úgy szeret a férfi, 
hű szavadat érti 
Úgy szeret a férfi, 
hajlataid érzi 
 
Ég a csókja rajtam 
Ég a csókja rajtam 
Haaaa… 
Elhagyom, mi voltam 
 
Ajkam lángol, csípőm táncol 
Testem nyíló rózsa 
Égbe vágyok, vágytól égek 
Az Isten is látja 
 
S még mi legyek én 
Gyere felelek én 
Mondd mi legyek én 
Gyere felelek én: 
 
Jő ideje anya leszel, 
jő ideje anya leszel 
Szép nagyra kerekedel, 
jő ideje anya leszel 
 
Csöppnyi szíve dobban 
Csöppnyi szíve dobban 
Haaaaaaa 
Ring a két karomban 
 
Asszony lettem, asszonytestem 
Kislányt, férfit táplál 
Szívem készül véren túlra 
Elmém Holdat számlál 
 
S még mi legyek én 
Gyere felelek én 
Mondd mi legyek én 
Gyere felelek én: 
 
Jöhet-e velem a férfi, 
lehet-e lehet-e nőni 
Te tudod azt hogy lehet-e 
Gyere, te mondd meg, lehet-e
 
Jöhet-e velem a férfi, 
együtt lehet e nőni 
Te növekedj te növekedj 
Te növekedj, te növekedj 
 
Jöhet-e velem a férfi, 
együtt lehet-e nőni 
Hol az a, hol az a férfi, 
együtt lehet-e nőni 
Csak te tudhatod, csak te tudhatod 
Itt a válaszod, nőj, nőj nagyot 
 
Folyton nőni, újjá lenni 
Erre hív az élet 
Nőnek lenni, nőként nőni 
Én is hívlak Téged 
Nőj nőj nőj nőj nőj 
Nőj nőj nőj nőj nőj Nőj! 
 
Jöttem én úgy a világra 
Mint ártatlan gyermek 
Lánnyá lettem, nővé nőttem 
Nőnöm tovább kellett 
 
Ajkam lángol, csípőm táncol 
Testem nyíló rózsa 
Égbe vágyok, vágytól égek 
Az Isten is látja 
 
Asszony lettem, asszonytestem 
Kislányt, férfit táplál 
Szívem készül véren túlra 
Elmém Holdat számlál 
 
Folyton nőni, újjá lenni 
Erre hív az élet 
Nőnek lenni, nőként nőni 
Én is hívlak Téged 
Nőj nőj nőj nőj nőj 
Nőj nőj nőj nőj nőj Nőj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése